پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4179
-
الف
+

رابرت دنیرو«ترامپ» را مایه خفت ملی خواند

رابرت دنیرو هنرپیشه نام‌آشنای سینمای جهان، با تأیید سخنان کالین پاول در مورد دونالد ترامپ، او را مایه خفت ملی دانست.

رابرت دنیرو هنرپیشه نام‌آشنای سینمای جهان، با تأیید سخنان کالین پاول در مورد دونالد ترامپ، او را مایه خفت ملی دانست.

به گزارش آی‌فیلم، رابرت دنیرو هنرپیشه مشهور هالیوود در ویدئویی که برای تشویق مردم آمریکا به رای دادن تهیه شده است به دونالد ترامپ حمله کرده و گفته "دلم می‌خواهد با مشت توی صورتش بکوبم".

در این ویدئو که کمتر از یک دقیقه است و روز جمعه از رابرت دنیرو منتشر شده، این بازیگر کهنه‌کار درباره ترامپ می‌گوید که «او به طرز مشهودی احمق است».

دنیرو ترامپ را «آشغال، سگ، خوک و یک انسان فریبکار» توصیف کرده و گفته او «آرتیست ابلهی» است که «نمی‌فهمد از چه حرف می‌زند. کارش را درست انجام نمی‌دهد و هیچ چیز برایش اهمیت ندارد. او فکر می‌کند جامعه را به بازی گرفته و مالیاتش را نمی پردازد.»

رابرت دنیرو در این ویدئو می‌گوید کالین پاول خیلی خوب گفته که ترامپ «مایه خفت ملی» است.چندی پیش بخشی از محتوای ایمیل‌های هک شده کالین پاول، وزیر خارجه اسبق آمریکا، منتشر شد که در آنها او دونالد ترامپ را «مایه خفت ملی» خوانده بود.

حالا رابرت دنیرو ضمن تایید سخنان پاول در این ویدئو می‌گوید که ترامپ گفته می‌خواهد با مشت توی صورت مردم بکوبد «من دلم می‌خواهد با مشت توی صورتش بکوبم».

بازیگر فیلم‌هایی چون «راننده تاکسی» و «تنگه وحشت» و «گاو خشمگین» در این ویدئو همچنین می‌گوید:«چنین آدمی می‌خواهد رئیس جمهور شود؟ من فکر نمی‌کنم. چیزی که برای من مهم است آینده این کشور است. من نگرانم که اگر کسی مثل دونالد ترامپ رئیس جمهور شود به بیراهه برویم. به فکر آینده خودتان باشید. رای بدهید».

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر